Wednesday, May 28, 2008

Moto Alarm

Jangan salah paham bukan motorola alram tapi alarm yang tak dapat diperolehi dari mana-mana jam penggera dalam dunia ini. MOTOR USTAZ BAUK............ dengar moto tu dari bawah kat court bola tampar aje macam nak runtuh bangunan aspura tuh, bayangkan 200 orang terjun dari katil serentak nasib baik aspura punye meterial kuat kalo tak dah lama runtuh gamaknye aspura tuh.......ada yang lari pakai seluar pendek sambil capai songkok, baju melayu ngan kain untung betul kalo salah tebawak tuala takke haru namenye, lagi satu yang aku tak dapat lupe USTAZ JENAL dia stanby kat bawah kolong nak pegi surau ngan pegang rotan lepas tu jerit SEPULUH, LAPAN, ENAM, ENAM SETENGAH.........................kahkahkah lawak betul cikgu sekolah menengah berasrama penuh kira ada la plak setengah-setengah kalo dah sampai empat setengah masih lum sampai kat ground floor harapan kene sebat amat cerah dan punggung bakal bertukar merah. Ada gak tebawak-bawak phobia sampai dah remaja nie, maklumla jiran pakai EX5 nak gi keje shift pagi kuar pukul 5.30pg, dengar bunyi moto aje phobia nak terjun katil nasib baik bawak berubat kampung baik jugak akhirnye............k lah bro sampai sini dulu nanti-nantilah kite sambung yer........slm

6 comments:

Anonymous said...

tp yg bestnye bila jd biro disiplin ni...lepas suruh org semua g surau...kitorang bleh amik baldi terus g mandi...hehehe...

Anonymous said...

Ooo... itu keje ko selama ni yer farid... hahaha... aku kelam kabut gi surau takut kena rotan.. ko bersenang lenang yer..ceh..

Anonymous said...

biro disiplin yg rasenye x disiplin..bukan ko ke yg kluar gi sarapan dgn jaga omar...dgn monyet ngan jain..klu x silap akulah

WAKJA said...

apis.. sebenarnya mlm tu.. aku , farid, jain ngan ajak usin tengah study. jaga omar yang ajak ngeteh kat simpang segamat baru.. ijip nak ikut tp kitorang tinggal je.. kalao x tentu lg best citenye.. korang ingat ijip x. khairulnizam bin misron kalau x silap. batch epul amir form 6.. nasib baik ada farid ghani skali , kalau x tentu jenal dah macam2...dia slowtalk baik2 siot.. farid penyelamat dunia.

Anonymous said...

oo ko rupenye..jain dah betul..aku ingat2 lupa..egypt budak kota tu kan..yang jadi refri ola masa kita lawan final form 5..aku main kjap ke sebab kena kluar..wak aku top scorer tau masa form 5..ko kaptain je..ungku kira mcm alex ferguson.farid ghani timbalan dia..

Anonymous said...

saya tau awak semua memang x takut langsung bila saya counting tu..saya kecik ati tau..lagi-lagi bila time saya suruh tutup lampu lepas prep malam..bila saya bunyikan hon motor c70 saya tu, awak semua yang dom atas jerit ramai2 "SURAT KHABAR LAMA"